Pozivamo predstavnike zainteresirane javnosti da najkasnije do 14. siječnja 2019. godine dostave svoje prijedloge, komentare i primjedbe na predloženi Nacrt prijedloga izmjena i dopuna Statuta Glazbene škole Milka Kelemena (na dalje: Statut) putem pošte ili osobno na adresu Glazbena škola Milka Kelemena, Slatina, Ulica braće Radića 4 ili slanjem emaila na adresu glazbenamilkakelemena.sl@optinet.hr.
Prijedlozi, komentari i primjedbe na predloženi Nacrt dostavljaju se isključivo na obrascu za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću kojeg možete preuzeti na internet stranicama Glazbene škole Milka Kelemena (http://glazbena-milka-kelemena.skole.hr/katalog_informacija_/savjetovanje_s_javno_u ).
Prijedlozi, komentari i primjedbe moraju sadržavati adresu podnositelja i biti čitko napisani, uz jasno navođenje dijela prijedloga akta/dokumenta na kojeg se odnose, te biti dostavljeni u gore navedenom roku.
Po završetku savjetovanja, svi pristigli prijedlozi bit će javno dostupni na internetskoj stranici Glazbene škole Milka Kelemena. Ukoliko ne želite da Vaš prijedlog bude javno objavljen, molimo da to jasno istaknete pri slanju prijedloga.
Nacrt prijedloga izmjena i dopuna Statuta Glazbene škole Milka Kelemena objavljen je u elektronskom obliku na internet stranici Glazbene škole Milka Kelemena i oglasnoj ploči škole.
Nacrt prijedloga Statuta predstavlja radni materijal pa je kao takav podložan ispravcima, izmjenama i dopunama te se ne može smatrati konačnim, u cijelosti dovršenim prijedlogom Statuta.
Tekst ove objave objavit će se na web stranici Glazbene škole Milka Kelemena http://glazbena-milka-kelemena.skole.hr/ – u rubrici „Pravo na pristup informacijama“, podrubrici „Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću“.
Po provedenom javnom uvidu izradit će se izvješće o provedenom uvidu.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |